Yiipiii :D



Gjorde ju om i sovrummet igår lite , bytade plats på Idas säng och det verkar ha funkat ,
för Inatt har hon sovit från 22 till 0600 innan hon vaknade och ville upp till för morgonmys , sen somnade hon om med välling hos oss och sov till kvart i 9 :) såå nu har jag fått sova !!!! , Hoppas det håller i sig nu :D
PLUS att jag la henne i sängen själv igår med välling och där somnade hon sen SJÄLV utan att jag skulle behöva bråka med henne :D hihi duktiga tjejen <3<3

Nu har vi ätit frukost för en liten stund sen , vi ska snart köra till ängelholm och såvidare.
ska ut till min underbara hästar sen och mysa gosa m.m , ska ringa annie och se om hon vill komma med :)
Men nu först ängelholm till BM , för sjukskrivning av foglossning där har du svaret dessie :)
och sen hem till mamma och pappa där Ida ska vara medans jag är i ängelholm , Davve börjar ju jobba 2 så han  lämnar henne där så länge ...

Älskar min familj , Älskling är så gosig hela tiden och visar verkligen att han uppskattar
allt jag gör här hemma och så <3<3<3
Igår blev det en massssssa mys :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0