allt har



flyttats fram så idag börjar vi flytta , var igår och skrev kontrakt och fick våra nycklar :)
hihihihihi, vi är sååå himmla lyckliga :)
Ida ska vara hos mormor idag medans jag och älsk kör några runder till huset och lämnar saker från förrådet !
Så hela dagen är full med packning m.m!
Och sen fortsätter vi imorrn efter jag har gjort det där socker testet jag ska göra hos BM imorrn :( blääää men jag måste ju ! , så efter 24:00 inatt får jag ej äta något !
Är i vecka 29 :) , tiden tickar jag hinner knappt med All min tid går till min älskade Ida , hon utvecklas så snabbt nu att jag hinner knappt med underbara tösen ! <3<3

Jag har foglossning så jag tror jag döööööör , :( fyfan. Stackars david som kommer bära alla lådor m.m
, jag kommer bara stå där och se dum ut ? :/ jobbigt men jag tänker inte förvärra det fyfan!
igår gräääät jag sååå ont jag hade , så mamma gick in och beställde ett foglossningsbälte till mej tack mamma ! , hoppas det hjälper !

Ida ligger nu på goolvet och gör alla konstiga övningar , och kastar bollen fram och tillbaka och låtstas skrattar :D , Bollen får sig några pussar också haha :P

Hästarna kommer hem islutet av veckan YIPPPPI mkt nu på en gång men det är skönt !
:) längtar nu så mkt , mysa mocka ryckta gosa rida allt det däääär underbara <3<3

Nää nu ska jag och ida är frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0