Blir galen.



På alla pappren som man ska skicka in till försäkringskassan så man kan få sin pengar!
men ajja , nu är dom ifyllda ska läggas på lådan senare!
Sa upp lägenheten idag då , skit skönt och få det gjort har även gjort adressänding :)
Bara flytt av elen kvar men det får vi göra dagen innan den 5nov typ!
Längtar verkligen tills flytten till huset , det ska bli så mysigt att bo där !! , trivs som fanken där och det är så jävla fint ! :) ska packa ihelgen ..
Iförmiddags körde älsk mig och ida till Josse så var vi där hela förmiddagen , drack kaffe och mös framför tven .. Ida och Jasmine lekte och sen somnade dom samtidigt så vi hade massa tid att snacka av oss :) <3<3 !
Vid 3 kom vi hem till mamma och pappa , jag gick ut i hagen och rev upp pålar och eldade lite skit medans ida var inne hos mormor och stojjade ;) , blev rätt mkt gjort där ute så på torsdag får jag och pappa fortsätta .. försöker verkligen göra så mkt jag orkar och kan så dom där djuren kommer hem!
Mamma bjöd på mat sen när jag kom in , och nu sitter jag här hemma för mej själv Ida har somnat för natten hon har varit gnällig idag och mer nu på kvällen men det är nog örat som läker det kan bli ett tryck då !! , hon kliar sig och tar sig vid örat- Fick en panodil stackaren innan sängdags. är det inte bättre snart så åker vi och tittar det!
Jag ska snart gå till soffläge , bebisen imagen har boxning det räcker man slänger sig isoffan och ligger still 1minut så börjas det knuffas och buffas där inne <3
vecka 28 nu snart snart snart .. :)

Imorrn blir det mys med Andrea och bella på eftermiddagen och hämtar flyttlådor.
Hanlda på förmiddagen innan älsk ska jobba.

Usch nästa vecka är det dags för sockerskiten hos BM :/ men det är ju för mitt eget bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0