FLYTTA !



Det ska vi göra :) , den 5november får vi nycklarna och kan flytta in till
vårt hus :) haha. så himla lycklig ..
Var och tittade på det idag , det ligger i skånes fagerhult i ett bostadsområde skit fint !
Min bästa vän My hennes pappas hus , där har vi spenderat mkt tid från 6:e-9e klass , alla raster och skolkande hemma i det huset :) , så jag känner mej redan hemma där.
David är också helt såld på det.
det är på 140kvm 3sovrum där uppe med toa och hall, där nere finns stort kök toa tvättrum stor hall fin rum och vardagsrum nyrenoverat :)
Med gargae , hobbyrum och POOOOL stor trädgård som är inhängnad så barn och bella kan springa lösa :D
Öppen spis , där kommer det eldas ;D Och diskmaskin ! :P
Jag är så himla lycklig och fast vi har 3månaders uppsägning på denna lägenheten så var göran så snäll och gav oss ett erbjudande som gör att vi kan flytta in i huset den 5november :D
YIPPPPI , Ida kommer få det så bra ! och bebisen också Nu kommer vi kunna ha alla saker uppe igen inte behöva ha dom nere i förrådet som vi har nu , vi har ju fått välja vilka saker man ska ha uppe nu när vi bor så trångt men nu ska allt upp igen :D , och bebis sakerna kommer upp och JULEN kommer bli så mysigt i det stora huset med min familj :D , MYSMYSMYS !
och då har vi allt flyttat och klart tills bebis kommer kan man slappna av och behöver inte tänka på det.
:):) Filippa is happy!
På onsdag ska jag till min vän Andrea och hämta massa flyttkartonger m.m så vi kan packa !

Innan idag var jag och Ida hos min kära vän Annie & Tommy och mös vi gick och gungade med Ida :)
och mös en massa hemma hos dom !  <3<3

Imorrn ska jag slappa tills david ska jobba sen kommer mamma och hämtar oss
så åker vi med hem till mamma och fortsätter bygga staket och fixa istallet :D underbara stall !

Ida sover nu för natten , och david tittar på söndagsfilmen jag ska snart joina han!

Jag älskar david och Ida ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

 Trädgården ;)

 öppna spisen :)

 Toan där nere :P

 Och det fina köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0