onsdag.


Idag har jag verkligen tagit mig ikragen och STORSTÄDAT överallt , Ida har varit super
duktig medans jag städat fast hon både har feber och är jätteförkyld med ögoninflammtion så har hon lekt och gjort sitt bästa för att hålla humöret uppe , sovit länge idag med !
Jag har tagit alla lister dörrar kylen , städat graderoberna tvättat alla kläder även lill*bebisens så nu har h*n fått en egen hylla i garderoben ska packa bb väskan med så småningom men nu är allt tvättat :)
dammsugat torkat golv och dammat diskkat m.m. Ja fyfasen vcad jag har varit duktig idag ! till och med städat i skåpen!
:)
Men foglossningen känns dessvärre också som fan , men jag får skylla mig själv för jag vet om det!

Älskiling jobbar kväll :/ tråkigt, menmen.
får väl snart göra nått jag och ida kan äta sen ska vi inta soffläge hela kvällen tills älsk kommer hem.
Mamma ska komma sen med fler alvedon till Ida snäll som hon är !

I helgen blir det barnledigt en kväll/natt om Ida är bättre,
jag och älskling tänkte gå ut och äta och sen hitta på nått?!!! :) <3<3
ska bli skönt!
men vi gör det bara om Ida är frisk , då får hon vara hos morfar och mormor som hon alltid
är hos om vi ska nått ! , det var längseen Ida sov borta nu VÄLDIGT LÄNGESEN , morfar brukar säga till Ida - snart får du väl ändå sova hos mig Ida ! hihi..
så vif får se. ska även storhandla på fredag , usch jag kommer ha ont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

är i vecka 27 nu :) tiden går , den sparkar som bara den i magen.

Ida springer runder överallt här hemma nu från rum till rum och busar och pratar , så
kul att se henne gå :) hon älskar att gå fram och tillbaka mellan mig och david.,
och nu har hon kommit på att hon även kan leka tittut med oss inte bara att vi gör det till henne , så hon brukar gömma sig tex. bakom gardinen i köket , bakom sovkanten eller under stolen och sen tittar hon snabbt fram och så säger vi tittut så SKRATTAR hon som bara den och gömmer sig igen :)
<3<3 Jag älskar mitt barn !

Bella hon har fått fnatt eller nått , haha leker i sin hundkorg med ett ben ?!! hoppar och studsar på det :D
<3

Nej laga mat sen bonde söker fru ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0