sitter här..



i min ensamhet , vi har nu sovit inatt här i huset :)
Här blir så fint , mycket kvar att göra men det blir så fint sååå fint ,
klockan är tjugo i sex Ida sover ivår säng davve har stuckit till jobb och jag kan inte sova för här e så mkt jag vill ha gjort , men jag har såå ont av foglossnignen så jag satte mej här en stund ! :)
är så lycklig nu , allt kommer bli sååå bra för oss här :)
Ska fortsätta en massa idag , mamma kommer sen så ska vi köra till jysk och se vad man kan hitta ;D
, i helgen kommer hästarna också hem :)

Gjort sockerskitstestet igår , BLÄÄÄÄ :( men jag hade inte gravdidtetsdiabetes iaf ,
men dock lågt blodvärde eller vad det heter så jag fick allt köpa järntabletter , därför ajg är sååå jävla sleden alltid ju! , hoppas på ändring.
Vecka 29 nu , :) bebis du är såååå längtad <3<3 hjärtljuden la på 150 igår och mitt SF mått var 27 , har gått upp 3kilo på 29veckor hahahahah :) kan inte fatta de ? men dt är väl för jag inte kan lata mej nu och tycka synd om mej själv som jag gjorde med ida då gick jag fan upp 23 kilo , nu har jag gått upp 3 ?!! haha men det känns skit bra , Duktiga Ida håller igång mej ;) , det är mkt som händer nu också så jag sitter fan aldrig still bara när jag vilar från det onda ! :/ menmen.

Kyl och frys är nu också påfyllda jag och mamma körde och handla igår ,
körde en massa lass med flyttsaker också dock är det david som gör det mesta , men det får man ta !
jag har ju ida och bebis att passa :), måste ta kort på alla rum men måste hitta kameran var fan nu den är i all röra ?

saknar mina vänner , hinner ju för fan inte träffas nu allt är rörigt och jag är trött :/
men ni får komma hit snart och checka in vår nya lya , vi STORMTRIVS redan!

Nää om man skulle fortsätta innan lilltjejen min vaknar , Älskar henne älskar henne hon gör mig sååå jävla stolt varje dag , hon är guldet imitt liv <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0