vecka 28med bebis :D


Ida har äntligen sovit som hon ska inatt :) hela natten , och vaknade kvart i åtta helt okej
hon la sig vid 22 tiden igår.
Igår var jag hos mormor hela förmiddagen Ida var hemma med davve hela dagen , Idas farmor hade kommit på besök ;)
Jag fick ett flipp och tog sadlen på Tai och red ut en sväng :) , fast jag vet att jag fick skylla mig själv efteråt när jag får ont av foglossningen !
Johanna följde med på Lizton blev lite trav och mkt skritt ;D , red i 1timme typ i det härliga KALLA vädret.
Rycktade Lama , dom fick vara utan täcke sen hela dagen så fick jojjo sätta på dom på kvällen igen.
Lama går såå himla bra igen på sitt bakben , Hoppas det förblir så !!!! :D
Vill såklart ha hem hästarna till gården nu igen men vi måste bli färdiga med stänget först och det tar sin tid vi SKYNDAR oss ,tro mej ! , men men hoppas dom kan komma hem till helgen.
Tur att dom har skjul att gå in i på nätterna så dom inte fryser!

Sen var jag hemma hos mamma och pappa och hjälpte till att måla staketet.
Fyfan , vad det var kallt ute.
Vid sju tiden kom jag hem till mina älsklingar , då hade dom gjort mat:) mysigt.
sen blev det mysigt isoffan till Hitta Nemo , och sen sängen !

Idag är det ÄNNU kallare ! , Älskling stack iväg vid åtta imorse iklädd thermo byxor m.m.
Han och en kompis ska fiska ute i båt hela dagen , men vid 15 tiden får han allt komma hem för vid 16tiden bär dt av mot att titta på huset , som jag hoppas på att vi ska flytta in i.
Men det kommer vi väl göra om vi kommer överens allihopa :D Hoppas !

Ida är inne och leker på sitt rum , vi ska äta frukost nu.
sen får vi se om vi kan få hit någon på kaffe idag innan vi ska iväg , för vi har ingen bil så vi hoppas på besök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0