Yes.



Hoppas det börjar gå på rätt håll igen med att ida sover i sin egen säng , har inte varit så nu
när hon varit sjuk ! , men inatt sov hon isin egen säng hela natten och nu sover hon där!
:) duktig.
Imorse kom Andrea & Bella hem till mig och Ida och myste hela förmiddagen sen när david kom hem åt vi hans hambugare ibröd och sen åkte vi vidare hem till henne , fast då blev Ida kvar hemma med david .. Var hemma hos Andrea någon timme , vi drack te och tittade på foto , pratade en MASSA har ju inte träffats på väldigt länge har liksom inte hunnit nu när hon börjat skolan och jag jobbat .. men det ska bli ändring på det nu igen när vi har tid ! :) <3
Pratat om allt mellan himmel och jord och pratat av oss ! <3
När jag kom hem la ida och älskling isängen och myste , jag kom hem med choklad som dom åt snabbt och sen blev hela davids mage och idas huvud fullt med choklad hahahahahhahahahahahaha :D så går det när man låter sin dotter äta i sängen hehe ;) , så hon fick bada , hon älskar det.
Davve hade redan gett henne pencillinen när jag kom hem :) , så jag slapp bråka med henne.
stackaren , den smakar verkligen hemskt men tur den gör nytta .
det verkar ha blivit bättre på henne, blir bättre för varje dag!
Nu sover både ida och davve , jag har hängt upp tvätt och tittat på Bones .
ska titta på House nu sen sova !

Imorrn blir att bygga mer stänge sen mormor?

har fortfarande bara gått upp 2kilo :D bra jobbat FILIPPA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0