YesYes...



Ida har sovit hela natten i sin egen säng och inte viljat ha flaskan ,
hon gjorde inte det innan heller men sen blev hon sjuker allt med maginfluensan och sen förkylningen tätt in på det som gjordd att hon inte ville sova själv , knappt sov oh ville ha flaska som tröst.
Men inatt värkade det vända igen :) , Hon sov där från 10ca i gårkväll tills 7imorse sen var det morgon mys i sängen tills 9typ <3<3
Och nu såg man att hon hade fått sova ordentligt också !

Igår var vi på Ewalinns kalas :) , I eftermiddag ska jag till hästarna & mormor och fixa och dona
medans Ida och David är hos hans mormor och hälsar på , hade gärna följt med men måste verkligen sätta på hästarna täcke am.m.
Och david vill till sin mormor så hela dagen blev omplanerad kan man säga skulle egentligen byta bromsar på bilen i eftermiddag och jag skulle ta hästarna på förmiddagen , men ajaa ...

Vecka 26 nu ;) Snart är lillbebis här <3 Ida går här hemma som bara den så stolt!
Köpa en bil på fredag kanske ? får se..

Har nu blivit sjukskriven och behöver inte jobba mer , skönt det,
för foglossningen är hemsk ..

Jag bara undrar , ??? ... SHIT ALLTSÅ. orkar knappt bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0