det är ingen vanlig dag.


för det är lilla Idas ettårs dag , kan inte förstå att det var ett års idag hon la på mammas mage för första gången!!?, hon e för go den lilla tjejen hon smickrar alla ..
Kalaset idag har gått kanon hon har fått så mycket fint och leka med och ha på sig , vi var ungefär 35st i lokalen och det bjöds på hambugare och korv i bröd och efter det var det tårta som jag och mamma gjort på förmiddagen stackaren david stod och stekte över 100korvar och 72 hambugare , men allt för lilla snuttan.

Hon fick en lära gåamanick av oss som hon ska föra framför sig , hon kan gå om hon bara vill själv men är väldigt feg , så den kan hon ha och träna på ett tag till innan hon kommer på det .. , där e även musik och prat i den och den lyser m.m ;)
Sen fick hon en cykel av mormor och morfar som vi styr och hon åker i , skit häftig den har hon verkligen låttit alla köra runt henne i idag på kalaset :)
+ en massa annat fint av släkt och vänner, hon e glad för allt ..

det var så roligt när vi hade satt fram tårtan med ett 1årsljus i framför ida , och alla stod framför henne och fotade och sjöng ja' må' ha' leva' , hon såg både skrajsen ut och fundersam ut samtidigt haha lilla snuttan undrade klart varför alla stod upp och sjöng och glodde på henne sammtidigt ?! men det glömde hon snabbt igen när hon fick smaka på tårtan och doppa händerna iden :D

Till alla som kom idag , TACK för uppvaktningen av Idas 1årsdag <3
stort tack till min mamma och pappa som hjälpte mig och david hela dagen med dukandet och maten m.m.
hade inte fixat det själv med tanke på min FOGLOSSNING som jag fått ! , jag dör ibland idag är en sån dag som jag kan knappt gå på. HATAR DET. kan fan knappt sitta ... och vila kunde jag inte göra idag, så jag får göra det imorrn...
får vara hemma från jobbet och vila ,hade jag begett mig till jobbet imorrn hade jag bara
fått gå därifrån igen efter en stund. för så mkt jag har gjort nu fredag lördag bruikar jag inte göra både lyft TUNGT och sprungit som bara den.

Vecka 25nu med bebis , jag blev så glad idag när alla i släkten påpekade att
jag var jättefin och inte alls tjock någonstans , dom menade på att det var bara magen som höll
mig stor allt annat hade gått ner ;) och det är ju sant armar och ben + höfter har blivit mindre och jag har gått ner .. men det är extra kul när männsikorna säger det till en och man får det bekräftat från mer än en person :) , jag är super glad behövde nog få höra det..
ska verkligen hålla mig till detta nu , och man fick mer kämparglöd när man blir peppad av att man ser bra ut igen :)

nej sängen kallar, både ida och david sover !!!

ÄLSKAR MIN FAMILJ <3<3

och åter GRATTIS MIN LILLA TJEJ ! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0