Ida :)



går runt ochg pussar på allt :) , hon ser så söt ut när hon kniper ihopa läpparna och
sugeer inåt för att få en puss <3
Hon vaknade åtta idag igen , sovit hela natten :) hon e så duktig..
Vi ska strax gå och äta frulle , ska bara ta på oss REGNkläder och gå ut med hunden
och köpa bullar :) MUMS.

Sådär ja , Filippa har fått sin foglossning tillbaka igen :( jävla mög.
jag har mått så bra denna graviditeten men nu har den kommit.
trodde jag skulle avlida går på jobbet alltså , men jimmy var snäll och jag fick ta de lungt och sitta ner imellanåt.
Men jag tänker inte sluta jobba får bara ta det mer lungt , kanske inte gå ut och gå med bella en timme innan jag ska jobba och vila mkt här hemma , trots allt är det bara lite mer än 1månad kvar att jobba nu!
ska klara det..

Jobb ikväll , har precis plockat lite här hemma efter david och ida igår ;)
ska diska sen mysa med ida , När älskling kommer hem ska vi äta Kinamat innan jag ska jobba !:) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0