Jag kan inte förstå.



vad är det med världen ?
Vila i frid Sonny , Vi har känt varandra sen lågstadiet då din familj var god vän med min
familj , Vi har umgåts mycket på Cross tävlingar tillsammans och varit tillsammans en gång i tiden.
Vi kände kanske inte varandra lika bra som då som nu ,men vi pratade alltid när vi sågs och du var ofta hemma hos tobbe när jag var där ! , Det var för fan bara förra veckan du var hemma hos mamma och pappa och meckade motor med Tobbe och studsade av glädje när ni fick ihop din bil ! , och pratade med både mej och lilla Ida.

fyfan. Mina tankar går till Anki med familj !

Ska mysa med min dotter nu och äta frukost
sen bara vara hemma idag , foglossningen gjorde så ont i går att jag låg pladask på soffan
ska till BM idag höra på bebisen m.m. och får se hur jag ska göra med arbetet känner inte att jag orkar arbeta såhär med med ont alltid när jag kommer hem och ibland vill jag bara dö av smärta i bäckenet !!!
Hoppas dom kan hjälpa mig!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0