söndag :)



hela dagen igår var det bara jag Ida och älskling hemma hela dagen och mös , det har inte hänt på länge då vi har haft mkt att göra hela tiden någon av oss! , men igår var vi bara här hemma hela familjen och bara mös
det var helt underbart och man såg på Ida att hon verkligen älskade att vara hemma med oss båda samtidigt :)
, det har varit lite mkt nu så vi har inte kunnat vara alla tre på samma vis.
, Vi åt god frukost och lekte efter det sen städade jag lite medans Ida och david tittade på lejonkungen <3 , efter det blev det glass ätande och david pysslade med fiskesaker medans ida sov middag !
När Ida vaknat la jag täcket på vardagsrumms golvet sååå mös vi och lekte där allihopa till Idol :)
, Vid 6 tiden kom mamma pappa och linus på besök vi bjöd dom på mat och Ida älskar verkligen LINUS ;) , hon kuttar efter honom vart han än går och storm flabbar så fort han säger nått åt henne , Ida släppte ,inte blicken från honom när vi käka :) , hihi det är så roligt att se på ida !!
David hade lagat klyftpotatis i ungen med biffar och jag gjorde min hemmalagade brunsås :) MUMS.
när vi ätit och suttit i soffan och allihopa hade smält maten lite , så blev det Paj som mamma bakat , kanelbullar och kaffe ! ..
När dom sen kört hem var Ida trött som bara den så vi gick in i sängen och satte på en film och mös tills både Ida och älskling somna sen var det bara jag uppe ! , tittade lite på filmen Valentines day bra är den ! , sen somnade jag med :D

En riktigt mysig söööndag ! , jag älskar min lilla familj snart blir vi en till :) är i vecka 23 nu magen växer som bara den medans allt annat går mer och mer neråt :) , det är jag jätteglad för förra månaden ställde jag mig på vågen då hade jag gått upp 3kilo , i förrgår ställde jag mig på vågen och då vägde jag lika mkt igen som jag gjorde när jag blev gravid , :) :) :) Magen är den som växer men både armar och ben och RÖV har blivit smalare :) , det är kart för att jag jobbar igen och har kommit igång med att röra mig ! , ska verkligen hålla mig i skinnet och fortsätta som jag gjort nu Ingen cola m.m ! och att jag rör mig så mkt som jag orkar tyvärr har foglossningen börjat smya sig tillbaka med det ska inte få hindra mig !
Barnmorskan sa ju i början av graviditeten att jag inte behöver gå upp en massa bara för man e gravid vilket jag gjorde med lilla Ida 23 kilo med henne , 7kilo kvar har jag innan jag vägde som jag gjorde innan jag blev med Ida så det är ju inte det att jag är skit smal och om jag inte äter så klarar inte bebisen sig i magen bebisen mår lika bra för det bara man äter som man ska och det gör jag !!!! , jag är sååå glad !!!!!!!!
Om jag nu lyckas hålla det så här innebär ju det att jag har gått ner när den lill* kommer ut för den väger ju också upp mina kilon nu .. :) sååå vi får se hur mkt jag minskar sen och hoppas att jag lyckas hålla mig i skinnet ska fortstätta jobba till november och hästarna kommer hem snart och sen har man en liten Ida som man springer efter så jag ska nog lyckas.
såå det är sååå skönt såååå :)

I eftermiddag när mamma har slutat jobbet ska vi ner till hästarna så jag ska rida :D
och så ska vi självklart hälsa på mormor !

Älskling ska tvätta ikväll :)

jobbar tisdag onsdag torsdag fredag kväll 16.30-23.00

nu vill ida äta frukost :) jag med !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0