Söööndag.



Sitter hemma hos mamma och pappa , har varit här sen 10.00 imorse när davve släptte av mig här
för han skulle vidare och fiska :) , Ida stormade av leedende när hon såg mig imorse jag med !! , Jag hade saknat henne så otroligt mkt fast vi inte hade varit utan varandra så länge , hon sov nämligen hos mormor och morfar inatt vi var ju på Tivoli i köpenhamn igår :) hel kul ! , Randi bjöd oss + davids syskon på allt då säger jag verkligen allt , vi hade skit roligt allihopa , åkte karuseller dock åkte jag bara dom som man kunde åka även om man var gravid , åkte faktiskt 5 st :) , dom andra åkte massa andra också!! , vi åt på restaurang och tittade på stora fiskar , spelade på olika hjul m.m :) En helt underbar dag igår , fick se köpenhamn också ju !
Sen när vi kom hem på natten var det bara jag och david <3 , fy vad mysig natt vi hade !
Jag Älskar honom så himla mycket vill bara att han ska komma hit så han kan pussa på mig och ida som bara den , och jag ska pussa i sönder honom ! <3<3

Vi ska nu snart äta mat som mamma ska bjuda på , Ida kör bil på golvet ..
Vi har varit ute hela dagen och gungat med ida , fixat med stänget i hagen hästarna ska ju hem om ett tag ! :D
Jag bara älskar min familj och mitt liv.

Imorrn är det jobb som gäller !!! , jobba 10-16.30 sen hem och mysa med min underbara dotter david jobbar kväll denna veckan :/
Hem och städa senare ikväll och förresten är jag i vecka 22 nu , tiden rinner iväg <3<3 den är verkligen i full gång nu om dagarna :P

 Jag och älsling igår på tivoli , väntar på maten :)

 Mysig båttur på tivolit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0