Biff.





Matilda ligger ute på altanen och sover i vagnen , Ida är på dagis vi gick dit innan hon är så duktig och går bredvid vagnen :) , hon blev lite ledsen när jag lämnade henne men kollade in genom fönstret när jag gått ut och då hade hon lugnat sig direkt när jag gått ut!
skönt !

Nu har jag hängt upp tvätten där ute på altanen :) , ska dammsuga men annars bara lata mig med Matilda tills vi ska hämta Ida , sen kommer davve hem och då äter vi mat , och sen kör jag och Ida till pappa och hjälpa han med träden som han huggt ner dom ska klyvas m.m GÖTT ATT RÖRA PÅ KROPPEN DÄRFÖR JAG GÖR DET :) , Matilda ska vara hemma och mysa med sin pappa!

blir hemmagjorde biffar idag :)

Hoppade Taien igår , skitKUL har vi inte gjort sen långt innan jag blev gravid med Matilda.
han tyckte det var superduper kul , dock vägra han några gånger först men sen blev det bättre
man får inget gratis på den hästen , vi båda var helt slut när vi var klara.
Mamma linus Ida och Matilda var med ute och tittade på , Ida fick rida efteråt och hon ville minnsan inte hoppa av :) goa unge!
Hade också sminkparty igår för några vänner , Andrea Josse och Carolin kom hit :)
vi hade skit kul satt ute på altanen och drack kaffe innan och efter sminkpartyt , köpte rengöring för ansiktiet och en ny mascara för dom 500:- man fick om man hade sminkpartyt :)
gott , skit kul att få samla sina vänner och sminka sig .. Sandra som höll i det var super trevlig!
Mary Kay heter sminket ! ASBRA.

Sommmareeen är äntligen på väg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Älskar mina barn och min man <3<3<3<3

mina underbara töser <3<3<3

Matilda 3månader Ida 1 1/2 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0