:/



j


Red innan på Taien , han var PIGG BUSADE med mej fast jag hade helt andra planer, gick väl sisådär idag försökte rida han sågott det gick , han var skit pigg och ville bara löjla sig och springa medans jag ställde massa krav :) menmen... svettiga var vi båda två när vi kom in från hagen!
Han fick massa bröd för han var duktig ,självklart fick Lama också :)
Ida var med ute medans jag bar ris och stockar åt mamma och pappa , fyfan vad det kändes kommer lätt ha träningsvärk imorrn , ska hjälpa dom mer med det. BEHÖVS för kroppen NICE!
, jag kan känna hur kroppen jobbar när jag är där ute och sliter gott..
Jo Ida hon var med ute och styrde och ställde lite , Gunga skällde på hundarna - dys = tyst - och gaaa =gå haha söta barn.. Hon var också ute med morfar i gargaret en runda.
Matilda var inne hos mamma och hade sovit gott mestadels.
Vi åt där , davve jobbar ju..
Körde hem vid åtta HELT SLUT. ida somna direkt nästan när vi kom innan för dörren , Matilda somnade i vagnen ..
Matilda sover fortfarande hela nätter :) dutktiga tjejen. somnar vid 8-9 på kvällen tills mellan 5-7 på morgnen och då vill hon äta sen somnar hon direkt igen.
Ida sover också bra men nu har hon börjat drömma väldans mkt så hon vaknar imellan åt och blir lite lesen , mkt som händer runt om kring hon lär sig så otroligt mkt nu och snabbt inte konstigt hon drömmer.
Nu är klockan 22:31 det innbär att davve kommer snart hem <3 :) mys och sen sova.
Tittade på en unge i minuten - tårarna kom när bebisarna ploppade ut och minnena från både Idas och Matildas förlossningen kom upp i huvudet , DET BÄSTA JAG GJORT IMITT LIV VAR ATT FÖDA MINA UNDERBARA FIN FINA BARN <3<3<3<3<3<3 FY FY FY VAD JAG ÄLSKAR DOM!
såå underbar den känslan är när dom kommer upp på magen och då vet man att man
ska få leva med dom resten av sitt liv !!!!! såå sjukt underbart ..



godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0