Fettnice.



Barnen mina sover middag , elle och hennes söner var här iförmiddags och mös <3
jag ska snart gå ner och sola lite till sen laga middag :)
josse och jasmine kommer senare också och myser <3
davve ska hämta brädor idag till staketet runt polen , gott slipper vi stressa imorrn.
sen ska vi också klippa gräset idag.
imorrn ska jag storstäda medans ida är på dagis tänkte jag .., nu behöver vi ju inte hämta brädor så får se vad vi gör mer.. det är ju valborg! , ska rida imorrnkväll iaf :) gick inte alls bra att rida igår :/ han var skit stark och ville bara sticka ! , jag blev arg och sen var hela ridningen förstörd, men gav mig inte! fick han att gå som jag ville till sist iaf ! imorrn ska jag bara longera, kanske sticker och rider en sväng sent ikväll ?
får se, .. är tränesugen!

love is in the air. DAVID <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0