Inga..



Vattenkoppor var det Ida hade , utan det var utslag och feber från sprutan som ger biverkningar
10-14dagar efter sprutan.
Var ju på BVC idag med Matilda och passade på att visa upp Ida med plitan och berättade om symtomnen då sa hon direkt nää det där är inga vattenkoppor , men därimot är det svaret från sprutan hon fick ..
alla symtonmen jag bertättade för henne stämde in .. så JAAAAA :) jag är glad
Ida är frisk igen och har inte smittat någon ,såjag behöver inte vara rädd att Matilda ska få det.
Fy vad hemskt om hon skulle bli så dålig som Ida varit , men som tur var smittar det inte .
Men nu är Ida frisk igen och kan gå på dagis imorrn som vanligt :) hon är full med bus idag!
Matilda väger nu 6555gr och är 61 lång , HON VÄXER :)
hon GALLSKREK när dom gav henne sprutorna och skrek och skrek tills vi var 5min hemmifrån då deckade hon i bilstolen , och har sen dess sovit hårt i sin vagn.
som tur är ska den inte ge några biverkningar så utan kanske lite lätt feber , sömninghet eller lite känslig ska Bvc sköterkan.
Vi har precis ätit korvstroganoff , Inväntar Anna nilsson som ska komma hit på kaffe.
sen senare ikväll åker jag och Matilda till stallet.
så får Ida vara med sin pappa och leka :)

skönt för david att få det bekräftat nu och kan få hjälp!!!!
sååå HIMLA skönt för oss alla! :)
Glad att han sökte hjälpen.

Älskar min familj.
Livet leker.

Just det i slutet på veckan åker hästarna på bete , på granens åker
skit gott , kan jag fortsätta rida fram tills JULI sen får han ha semster i JULI :)
skönt att ha dom nära mig , dom ska gå med 2andra hästar en shettis och en travmärr.
ska bli kul.
Jag och tjejen som har sina hästar där ska RIDA ut på långturer och hon ska visa mig nya runder iskogen :) + att det är så nära ridhuset på björkhaga att jag träna han på riktiga hinder:)
YIHHHAAAAAAAAAAA GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD för det.

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0