Japps så får det bli .. :)



Jag har länge gått och tänkt på vad jag vill göra snart
har varit inne på att läsa omvårdnad flera gr men avstått fram till nu , NU SKA JAG :)
vill så gärna läsa till undersköterska ! , here i come :)
Jag kommer läsa på distans , Ida på dagis och Matilda hemma till hon är några månader över ett
sen får hon också börja dagis hon är ju bara 3månader än :)
Börjar nog i Augsti om allt går som det ska :) , Annie ska också göra samma så det kommer bli roligt STÖTTA varandra + att mamma läst samma så hon kan man få hjälp av!
kommer bli skit kul.
Så i augusti tar jag CSN lån och lägger mammadagarna på hyllan , och sparar dom ..
sen när jag läst färdigt efter 1år kan jag ta mammadagar igen kanske eller jobba på Mcdonalds där jag har fast jobb :) , skönt att veta att jag har det ibakgrunden om något inte blir som man tänkt så kan jag börja jobba därigen ! gott att jag har fast jobb där..
men jag vill inte stå på donalds hela livet , men tänker inte säga upp mej .. kan ju jobba där eller ta mammadagar när jag läst färdigt medans man söker jobb :)
FAN VAAAAA NICE !
ska ringa och fixa på måndag :D

Nu ska vi snart äta davve fixar middag , sen ska han iväg och fiska.
jag har varit ute istallet tidigare idag och longerat Taien , fin är han!
, pratat med mamma har jag också gjort hon som peppat mej till detta :D
Ikväll mys med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0