kväll.

sååå glad är jag :) Fylld med glädje ! ♥ Älskar mina underbara barn , min gubbe david flugfiskemästaren hellberg mogensen , SOMMAREN är här ! , och ridningen/träningen går fint ! + att jag har så fina föräldrar som finns för mej/oss + alla mina underbara fin fina vänner ♥♥

sååå himla glad. J

massor att göra nu till påsk , kommer nog inte hinna skriva så mkt här..

imorrn kommer Elle och hennes pågar hit och vi ska sitta ute isolen och sola, leka och dricka massa kaffe såklart prata av oss J efter det blir det kanske en snabb sväng till Ida och hennes döttrar eller så blir det inget och vi åker och storhandlar får se .. sen på kvällen blir det antagligen hem till Andrea och hennes dotter .. får se hur det blir med allt. Men jag vet att elle kommer ;)

På fredag är det ridning som gäller , sen blir det nog att åka till Helsingborg och besöka Fia :)

På lördag ingen aning än.. men det kommer säkert något om nte hittar vi alltid på något får passa på när davve är långledig blir kankse att fortsätta bygga staket runt polen ?

På söndag på dagen kanske jag ska fika med Ewalinn , får se och rida.. sen påkvällen ska töserna få åka hem till sin mormor och morfar , så ska jag och davve bjuda med Annie och Tommy ner till Åsljungasjön där vi ska bjuda på grillat öl och fiske ;)

Sen På måndag blir det slappe på dagen hemma med familjen kankse hitttar på något. Och sen på kvällen ska mamma och pappa bjuda på påskmiddag ;D Jammmy !

Japps så ser det ut. Det kommer säkerligen dyka upp något mer. Men det ska bli en lång påsk helg som jag tänker spendera med min lilla familj <3

Barnen sover nu , Ida var lätt att somna idag hon har varit på dagis och hade ätit 3port. Spenat soppa haha J , sen har hon varit ute hos mormor och morfar hela dagen där , vi har ridit och hjälpt morfar med veden. Matilda har nog istort sätt sovit ute på altanen i vagnen hon älskar att ligga där ute :) jag red Taien ihagen vi tränade galopp , gick okej han e stark .. han var jättesvettig så jag spolade han i vattenslangen , sen gick han raka vägen ut i hagen och rullade sig ;) lama gjorde detsamma när jag spolat av henne..  Davve slutar om 25min kommer han hem blir det lite mys och prat sen kommer jag nog somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0