lite solbränd. .



har jag allt blivit iansiktet idag , vi var ute hela familjen iförmiddags :)
Först gick vi ner till affären och handla lite , sen mata ida och davve fiskarna:)
, och sen lekte vi lite på lekplatsen , skönt..
när vi kom hem så fortsatte vi göra iordning i trädgården vi har en stor trädgård med massa att göra,
fast det är på godväg , har iaallafall räfsat upp alla löven och ställt fram utemöblerna som vi också åt vid idag innan davve körde till jobb :)
+ att vi håller på att bygga staket runt polen så inga BARN kan komma inärheten av den sen när den är fylld med vatten...
Annars har jag och barnen varit hemma , städat ganska mkt har lite kvar att göra när Ida är på dagis imorrn , var hos Andrea en snabbis också innan ..
barnen sover nu ...
jag ska också gå och lägga mej och titta på en bra film! är TRÖTTTTTTT !

har ringt och bokat möte till omvårdnadsprogrammet :) YIHHHA , längtar som bara den.
ska bli jätte kul och späänande att få utbilda sig till undersköterska   :D

Äntligen har det blivit bättre mellan mej och davve igen här hemma..
det var en period vi hade som var kass :/ men nu är den på väg upp igen
Båda är medvetna och gör allt för att vi ska ha det bra tillsammans !
JAG ÄR GLAD :)

sommaren är här , Barnen växer och leker som bara den.
Matilda utvecklas som bara den , skrattar åt en och snackar med en.
Ida pratar på för varje dag och säger nya ord hela tiden...
<3<3<3 Jag är mamma till världens finaste barn !

Bläää , fått tillbaka lingonveckan nu :/
har sluppit den medans jag ammat , men nu har mjölken börjat sina ännu mer
och ammar bara på morgonen när hon vaknar vid 6tiden och vill äta , annars får hon flaska.
och nu när jag bara ammar en gång under hela dagen så bestäämde väl sig mensen att komma igen :/ har skit ont , jag hade glömt hur ont det gjorde :(

Rida imorrn :) , tränar honom varannan dag :D det går finfint.
ska be Annie filma när jag rider.
snart dax för bete för dom men han kommer bara få gå max en månad.
Lama går alltid , den lilla rackaren hon har det bra hon :D

nää sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0