Shiiit alltså..




Vad är det egentligen med mej ?
Jag är på skit dåligt humör hela tiden , det går upp och ner fram och tillbaka.
Ena stunden är jag lycklig andra stunden vill jag bara lägga mig isängen och blunda!
Mina barn är jag jätteglad imot men alla andra får sej en avhyvlning , fast dom egentligen inte gjort eller sagt något speciellt ?! :/
David sa till mig innan att det är iallafall tur att jag vet om att jag är sån..
Han sa åk och rid och tänk en stund bara var med hästarna , så det gjorde jag ...
Tänkte skit mkt på allt
.. vilka som jag vill hålla hårt om och vilka som jag bara vill vara
vänner med , och vilka som verkligen är mina vänner !
på david tänkte jag extra mycke , JAG ÄLSKAR HONOM och på sista tiden har vi knappt rört
varandra pratat som om vi är några som bara bor ihopa inget mer , gnistan finns där men den har blivit lagd åt sidan på senaste :( vi har tjafsat mycke om småsaker..
men nu idag när han lyssna på mig om vad jag hade att säga känns det redan bättre vi kramades innan han skulle sova och så idag har vi inte gjort på säkert 2veckor :/..
tråkigt , man ska ta vara på den man älskar.
så det ska bli ändring från och med imorrn ska jag försöka vara GLAD istället för bitter på alla utom barnen , det bestämde jag när jag red och redan då kändes det bra.
Tror allt det här började när vi fick reda på att davves körkort skulle dras in en tid framöver, livet blev en stor ÄNDRING för oss .. för mej för han , vi fick tänka om en massa som bara var så självklart inann det är ASJOBBIGT.
tur sommaren snart är här.


Skrittade iaf ut på Taien över en timme , Ja i regnet var skit BLÖT när vi kom hem.
randi och david hade fullt om med barnen när jag kom hem :), vi åt varma mackor.
nu sover alla tre utom jag .. ska sova strax!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Får man fråga varför hans körkort ska dras in?

2011-04-12 @ 22:15:45
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Jobbigt när man känner så :( När man kommer i såna svackor.

Men skönt att du fick komma iväg och tänka lite. Kan tänka mig att komma till hästarna är en bra medicin :)

<3

2011-04-13 @ 01:32:35
URL: http://justannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0