Underbara dagen!:)


Vaknade med sol, barnen var på strålande humör :)
Städade lite och duchade sen kom ELLE och hennes söner , sååå fina pågar ..
Jättelängesen vi sågs och är så GLAAAAAD vi har fått kontakten igen... NU SKA DEN HÅLLAS!
:) Vi satt ute på altanen i solen , barnen lekte och småbebisarna sov i sina vagnar:)
Märkte dock att Ida var lite hängig och inte sig själv riktigt , men när dom hade åkt hem så la jag henne ... Hon sov väl typ 1 timme , när hon vakna var hon fortfarande skit hängig ?
Och hon har fått en plida på benet som liknat VATTENKOPPA ? , jag tog tempen då hade stackaren 38,4 graders feber inte konstigt hon är hängig!
In med en alvedon och satt isoffan och bara hängde , fick flaska.
kan det var vattenkoppor ? vi tror det.. får se hur det artar sig!????

Iallafall , var det helt tomt här ikylen och jag var bara tyvugen att komma iväg till
affären så jag ringde Annie , som följde med mig ner i byn och hanlade , hon hjälpte mej sååå snälllt så :)
ida blev glad när Annie kom och alvedonen gjorde sitt , vi handlade och sen hem till henne  på en kaffe och snackade , ÄLSKAR DEN VÄNNEN ! <3 hon är guldvärd. behövde handla och davve jobba ingen annan kunde hjälpa mej just då , och davve skulle iväg och fiska direkt när han kom hem.
så det var skönt att Annie hjälpte mej. Lite svårt med två barn och hanlda , då får man liksom ha två vagnar annars får inte Matilda plats ?
jaja. nu har vi handlat iaf :)
Ida var kokhet när vi kom hem , in med en ny alvedon isängen med en flaska SOMNADE direkt.
Matilda också lite därefter , hon la och snacka lite först :)
Nu har jag precis bärt in maten och satt in det ikylen.. Lånade filmer av annie och tommy som jag ska titta på nu tills jag somnar.
davve fiskar , ingen som vet när han vill dyka upp!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0