AHHH för hosta!



sedan klockan 1 inatt har lilla Ida legat halv vaken av HOSTA ! ,
hon bara hostar och hostar och det stör hennes sömn stackaren har inte vetat vad hon ska ta sig till.
Ingen feber , men snorig och hostar som bara den..
Så ingen sömn för Filippa inte ..
David har blivit magsjuk , dock nog inte maginfluensa utan för magkattaren så han har gått på toa hela natten stackaren får stanna hemma några dagar nu , han har det inte lätt med magen!
Matilda är den ända som sovit som hon ska , somna 9 vakna 3 inatt åt sen sov hon till 6 och sen till 8 när Ida vakna , hon ville inte sova fast hon bara fått några timmars sömn så det var bara att gå upp.
Just nu ligger Davve och Ida där nere isoffan , man hör hur Ida hostar när hon försöker få ro att sova.
Inget hjälper ju , gett henne både bisolovn och bricanyl ?!
Matilda ligger i sin säng och sover som en stock , hon älskar verkligen sin egen säng ! , sover i den hela nätterna 6-7timmar i sträck :) <3

Jag har träningsvärk i magen , Sittupsen och Zumban ;) gottsnack.

Red igår ihagen , det går att rida nu ..
ska rida idag igen tänker rida så mkt jag bara kan nu :)
TAI behöver det!
jag med!

vara hemma till 3typ sen åker jag och Matilda till stallet , så får Ida vara hemma med davve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0