Är riktigt nöjd ..




Med mitt hår som Ewalinn fixade igår :) Tack du !
Skulle bli pärlblondt , men det blev det inte blev lite ändringar .. ammningen som gjorde dee?
Iallafall blev jag skit rädd när jag tagit av färgen från håret och skulle föna det för då såg det brunt ut typ , men när jag fönade det så var det inte pärlblondt heller hehe men det blev en annan jättehäftig färg ..
Är skit nöjd , vet inte rikgit hur jag ska förklara men typ grått , silvirgt skimmrar :D
Och sen Noppade hon mina ögonbryn , det behövdes hade inte gjort det på skit länge..
David tyckte det var skit snyggt ;)

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa , vi åt frukost för ett tag sen..
Ida leker på golvet med morfar och davve som lägger nytt golv här i hela huset.
Matilda ligger vagnen och sover , jag ska snart gå ut istallet Davve skulle hjälpa mej sa han :)
SKIT KALLT idag ju , men drar sig för at gå ut.
Vi ska väl vara här hela dagen , david ska hjälpa pappa och dricka öl !

Iveckan kör jag igång med riktigt med träningen igen , ZUMBA :D
hihi !
Har gått ner massa kilo och magen börjar ta mer och mer form igen ..
Dom som ser mig säger också att magen har försvunnit massa och likaså på andra ställe.
och det är skönt.
:)
Vill gå ner ännu mer nu :)
trivs med mej själv nu igen :D

Nu ska jag gå och ta min ena underbara dotter , minstingen och MYSA massor
..
Hon växer så det knakar och Ida likaså :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0