Dop igen :)




Idag har jag planerat inför Matildas dop :) , ringt och fått ett datum och ringt om dopklänningen (hon ska ha samma som jag , tobbe och Ida har haft kul :) , ringt om tårtorna som min Farmor gör och fixat inbjudningskorten.
Denna gången ska vi ha fikat hemma hos oss , med Ida var vi i Värjsölokal men nu har vi ju hus och det är stort nock , ska bli så kul att visa upp huset och så för alla släktnigar :)
Och det ska bli kul med ett dop till , Lilla Matilda ...

Idag åkte vi till mamma direkt när vi vaknt typ , david jobbar tidigt så vi åt frukost
hos dom , sen gick jag och Ida ut istallet och donade rycktade m.m , riktigt KALLT !
ida var alldeles röd om kinderna när hon kom in !!
Sen när vi kom hem då la där Hjärtan på köksbordet , uppdukat för mat och mysig bakrundsmusik på <3 , det var älskling som hade fixat det .. och när jag kom innan för dörren fick jag en STORBLÖT puss och han sa - VÄLKOMMEN hem älskling.
<3 Sen åt vi hemmagjord potatismos och crispies och mös sen vid tven med godis :)
Tack älskling för att du finns <3<3 Jag älskar dig.

Nu ska Ida äta välling och sen sova , vi ska titta på Sunessommar och MYSA :)
Matilda sitter i babysittern , hon har börjat få lite extra tillägg ibland och GUD silken skillnad det blev på henne , mycket gladare och avslappnat barn , Hon är NÖJD helt enkelt innan har hon gnällt lite till och från och hon har inte verkat nöjd , så jag bestämde mej för att pröva ge henne lite tillägg när hon fått mat från båda brösten och fortfarande var gnällig fast man rapat henne och så , och då blev hon en helt annan tjej , en glad nöjd flicka :)
Ida fick ju också det när hon var någon månad gammal ..
jag tänker fortsätta amma som jag gjort och så får hon tillägg också :) !!!

När fan ska man kunna rida ?
det är skit hårt imarken och halt :/ ..
Jag och Annie ska börja lite med Wii fit , träna lite där iaf :)
Vill ju rida men det är värdret som avgör jävla skit !

hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0