..



Barnen är hos mormor en runda så jag kan vara hemma ilung och ro och STORstäda hemmet :)
skönt också att få vara hemma lite själv , älskling jobbar.
Passade på att sätta mig här en liten runda ..
Innan jag körde och lämnade töserna hos mamma så var vi på BVC med minstingen hon väger nu 5070 gr , det går uppåt fint 210gr på en vecka :D hon är nu 55cm lång !
skönt att se att det går fint med henne nu , hon har också börjat äta lite mer så hon har en tillväxtning som är igång ..
:)
Ida har haft det jobbigt nu i 2nätter med tänder , hon har fått 2nya tänder där uppe ..
stackaren , hon ligger och gnyr på nätterna igår kunde man se att där var vitt i tandköttet och imorse var dom både igenom det ! , får ge henne alvedon så hon slipper ha ont det är jobbigt för henne också att vakna så och ha ont , det gör att hon blir trött på dagen och är inte riktigt sig själv!

Kan marken släppa sig lite och bli lös , så jag kan rida?
annars måste jag sko honom .. och det är onödigt kanske när han inte behöver det egentligen ..
det är bara nu när det är så jäkla hårt imarken som han ömmar :/
längtar riktigt nu och man ser på honom att han tycker det är tråkigt att bara gå i hagen han brukar tragga med Lizton och busa av sig med honom iaf. Dom andra två njuter av att bara få gå och vara gammla iaf :D

På fredag ska vi ha lite inflyttningsfest här :) , Guuuud jag kommer sakna barnen såååå MKT! , dom ska vara hos mormor och morfar. Ida är jag van vid att hon sover hos mormor och morfar någon gång ibland men Matilda har inte sovit borta än , Mamma har lovat att ringa om det är något , vilket jag inte tror det kommer vara hon tar ju flaskan suveränt och sover mest :)
, ska pumpa ut så hon kan äta bröstmjölk.
det kommer nog gå bra men jag kommer PRATA om dom hela kvällen haha !
Shit Matilda är snart 2månader tiden går snabbt alltså , utvecklas !!!!!

Nej nu måste jag nog återgå till städandet.

hejhhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0