Man blir ju grätfärdig.



sitter här med en nyvaken och nybabad liten Ida , som sjunger för mej
dock är det bara laladoldalaloolldallaa men det är helt underbart <3
Vi har myst hela morgonen hon har badat och tjooat och nu sitter hon på databordet och pratar en massa med mej :) , Lilla mini fisen ligger fortfarande och sover i vår stora säng så jag och ida har haft morgonen för oss själva ...

Matilda har verkligen inte haft det lätt igår magknip , hela dagen och kvällen ..
har köpt miniform men det verkar inte hjälpa 100 % så som jag tyckte det gjorde på ida när hon var liten så jag ska köpa sempers med idag tänkte jag !
hoppas att det hjälper , inte för hon har gnällt och haft så ont någon gång innan men igår hade hon det jobbigt med magknipet trodde hon skulle ha det hela natten men vid 22-tiden slocknade både hon och jag och hon har sovit hela natten och sover än :)
skönt!

Vilket vädeer :( nää nu går vi ner och äter frulle ..
Matilda ska få sitta i sin nya babygunga och Ida och ska leka lite i hennes kök tänkte jag :D
Vid 12 kommer davvee hem <3 saknar haaan idag ! vill han ska komma hem ..
skönt att vi har en hel helg framför oss så vi kan mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0