tisdag.




Ida sover äntligen för natten , hon är så duktig och somnar i hennes egen säng och
vaknar inte på nätterna något längre :)
Matilda sittter i sittern och tittar för fullt på leksaksbiet som är framför henne :)
Vi har precis kommit hem från mamma och pappa körde dit där en timme efter david åkt till jobbet , så var Ida ute med mig istallet idag igen hon älskar att vara där ute med mej :) , hon borstar och går och bestämmer över hundarna haha säger Dysss = tyst och Gåoo = gå och en massa andra ord som ingen förstår mer än hon , men hon ser rolig ut när hon kommenderar :)
, Jag rycktade alla hästarna och mös med .. mockade och så med såklart ,imorrn ska Lama få gå ut igen i hagen hon har ju fått vara inne nu några dagar och vila sen lilla olyckan.
Annars har vi inte gjort så mkt , var helt slut när jag kom in från stallet .. , men då bjöds det på kalopps av mamma så blev pigg och glad igen när jag fått äta.
Hanldat har vi med gjort idag fast det åkte vi hela familjen och gjorde i morse :) , skönt när david är med!

Mamma har laddat hem några filmer , så dom tänkte jag titta på nu bla. I rymden finns inga känslor :)

Nästa månad är det äntligen dax för Idas inskolning på Dagis :) , jag och david får turas om den veckan med henne :) , Åhh vad det ska bli kul för henne !!!!!
Ska åka och köpa lite nya kläder osv nu inför det :)



Konstigt nog så saknar jag dig i min vänskaps krets ?!


Imorrn blir det stallet på förmiddagen , så kan barnen vara hemma med david .
Sen på eftermiddage blir det slappe och Josse och Jasmine kommer hit och håller oss sällskap <3
Imorrn blir Matilda 1månad <3



var hos annie igår :) Ida och Felicia är verkligen bra vänner !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0