Underbar helg.



i Fredes hade vi lite fest här hemma :D , skit kul var det !
Massa roliga vänner och dans ;) , Matilda hade det bra hos mormor och morfar Ida likså men hon är ju van vi att sova där ibland , men det hade gott lika bra med Matilda ..
;) Jag blev dock packad och somnade vid 12tiden , hehe men jag fick vila ut ordentligt iaf och var inte alls trött när jag vaknade på lördagen vid kvart i tio , skönt att få sova ut ! ,
david blev aspackad och var full långt in på dagen :) haha !
Tack alla vänner för en underbar fredag ! <3
Dom andra åkte hem vid 2tiden så jag missade nog ändå inte så mkt :D

I går , kom barnen vid halv tolv då åt vi alla frukost mamma och pappa köpte med
frukost bullar , och så mös vi med barnen :)
Göran kom och fixade in kaminen så vi ska börja elda här :D
, han sa att vi kan gå ner en 1000:- lapp varje månad om vi eldar skit GOTT !
Vid tre åkte vi ock lämna lilla Fia vid bussen :) , sen körde vi och lämna barnen igen hos mamma en liten stund så vi kunde åka och hämta hö till hästarna och STORhanlda så det gjorde jag och david.
JAG KÖRDE , han var då skit bakis !
det var skönt att handla så mkt som vi handla , behöver FAN inte handla på länge nu!
Sen åkte vi och hämta barnen och körde hem , fixa lite och SEN MÖS vi hela kvällen Ida somnade tridigt hon är jätteförkyld och har feber :/

Matilda har sovit som en gud inatt , somna vid 23:00 vakna inte för ens 04:22 och ville äta sen somna hon igen och sov till 8:12 när Ida vakna , skit gott så nu är jag ännu mer utvilad !
jättepigg :D
Ida har fort. lite feber och är snorig.
David vakna med akut i magen så vi kan inte åka till Daniel idag och hälsa på :/ tråkigt.
men vi får ta det en annan gång ..
Jag har precis storstädat hela huset , ska snart åka till stallet ska nog RIDA :D :D
sen ikväll blir det god middag med min lilla familj *;)

bilder från festen kommer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0