Äntligen...



Har jag fått rida igen sen gravideten , :) jag och Annie tog tai idag och skrittade i hagen såå
skönt egentligen var det bara annie som skulle skritta lite , men när hon började skritta så var jag tvungen egentligen ska jag ju vänta i sex veckor innan man rider igen efter förlossningen men jag kunde inte bärga mig , skrittade också några varv :) sååå himla magiskt är det på hästryggen <3
Tai är så snäll , ska börja skritta han nu till jag får rida ordentligt igen !
Sen rycktade vi dom andra två , Båda barnen var med ute Ida åkte pulka och sprang runder istallet och roade sig och Matilda la snällt i vagnen och sov gott inbäddad :)

Nu är vi inne hos mamma igen , Ida har precis vilat middag med mormor och
Annie bytar nu blöja på Matilda ,allt för hon ska vakna haha hon sover och annie tycker hon ska vakna :) , men jag också för jag börjar få ont i tuttarna nu dax att tömmas ! <3

imorrn blir det båda BVC med Matilda och Hovslagaren kommer :)
Och på tisdag ska vi in till kommunen och skriva på att davve är pappa till Matilda :)

Idag är Matilda 3veckor gammal
och Ida är snart  1 1/2år <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0