Är glad :)



Pappas nyårslöfte blev igår att sluta RÖKA :) , jag är skit glad.
Davids blev inte mer Jack vegas :)..
Vi hade en jättetrevlig kväll , mamma pappa och linus kom vid 7 då bjöd vi på Taccos , sen efter
det blev det lite små prat isoffan och lek Ida var såå fin i sina nya leggings och tunika :) , sen blev det spel Skippo :) , skit kul . och Wippps var klockan halv tolv och vi käkade glass ;) , sen firades det nya året in utanför dörren , Ida tyckte det var skit häftigt dock skulle hon hela tiden vara i morfars famn ingen annan dög , haha ! men hon var helt förstelnad när raketerna sköts :) , hon sa wooow hela tiden :D

Nu är den 2011 , denna månaden kommer bebis :) En stor händelse..
den får komma NU tycker jag , är i vecka 39 idag !!
börjar bli fett nervig , för hur allt ska komma bli :) , men det kommer gåå såå bra sååå.
Min kära vän annie ska ta stallet till mej tills jag kan ta det igen när bebis kommit :) <3<3

Nejj får väl gå ner och äta frukost , ida kallar MAMMA MAMMA :) haha ..
Idag ska vi bara slapppa åka till stallet sen ut i friska luften ida hon får åka pulka :D
Älskar min underbara david <3<3<3<3 ska nog stå ut med honom ett år till ;) haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0