Bvc idag ..



Matilda lilla är förkyld har det väldigt jobbigt med stoppet inäsan , så
hon får koksalt och sen nässug jämt ! , men hon var på BVC och hon hade gått ner
30gr :/ , det är förkylningen som gör att hon tycker det är jobbbigt att äta och så :/ , Måste börja ge henne ersättning så fort hon känner sig nöjd vid bröstet ska jag ge henne flaska !! ,  ska absolut inte sluta amma samma sak fick jag göra med Ida när hon var nyfödd. Tänker amma som vanligt men det är ändå bra hon äter ersättning sen om jag behöver åka iväg så kan david mata henne ! , men det ändå jobbigt att hon gått ner istället för gått upp det är ju det man väntar sig när man går dit :/ , men vi kallade in doktorn så han fick göra en koll allmän koll på henne med ( lungna mina nerver) , men allt var okej doktorn sa det är inget annat fel på henne mer än att hon är förkyld ! Ska dit igen på måndag , skönt !
Matilda är så duktig på nätterna vaknar bara någon enstaka gång och vill äta (äter dock länge då) .
Var på väla igår med Annie och köpte nya kläder till Matilda för pengar som hon fått av sin farmor ! , köpte också kläder till mej och en fleccejacka till Ida KNALLROSA skit fräck :D

Ida utvecklas som bara den hela tiden , varje dag gör hon något nytt
och hon verkligen älskar sin lillasyster pussar och klappar henne ..
Skönt att hon tar så lätt på allting min lilla fis , hon har dock blivit väldigt bestämd och prövar david till max , mej prövar hon inte lika mkt .. men David kör hon som bara den med prövar han :) hihi.
hon är väldigt envis och bestämd den lilla donnan , :) har hon nog efter mej :D
hehe , hon är också förkyld :/ stackaren !


Imorrn ska david åka med en kompis och fiska ! , han behöver också koma iväg lite.
vad ska vi göra ???  .. kanske åker till någon ?.. får se.

På söndag ska jag longera Tai ihagen , ska börja få igång han nu så småningom
så jag kan börja rida sen om några veckor :D ,hihi som jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet är så underbart som det bara kan bli , SOM jag älskar mina barn! den kärleken går inte att besktriva , jag har så mkt kärlek att ge dom ! Kan ibland vilja börja gråta när jag tittar på dom och bara njuter av deras närhet ! , jag är lyckligt lottad mina två underbara barn.
Och inte tal om min gubbe , han älskar jag också väldigt mkt :) <3<3
Ni är ljuset i livet <3

Matilda Ingalill Mogensen ska hon heta , ingalill heter jag också efter min mormor.
Ida heter Filippa efter mej :D
Dopet blir nog i slutet på Mars , gud jag ska få planera ett till dop det är så himla roilgt <3
Hon ska ha samma fina röda klänning som Ida hade efter sitt dop , <3 :)



 Den röda klänningen :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0