:(



tjugo i tre vaknade jag och skulle gå på toa som vanligt , men jag kunde inte ta mig upp
ur sängen skit rädd blev jag , hade så ont i länd/kors ryggen .. det spände något så in i helvete och när jag försökte sätta mig upp tryckte det på så mkt neråt att jag la mig ner direkt igen av smärtan , smsade mamma och hon sa givetvis ring till förlossningen ringde dit , hon sa jag har säkert sammandragningar i och med att det spänner , och det blir starkare i mellan åt.. men att jag skulle ringa igen när jag visste hur långt det är imellan och såviodare ..
legat i sängen sedan dess, david kom upp och gav mej alvedon innan han var tvungen att åka till jobbet vilket han inte ville men jag sa ÅK jag ringer om det blir värre så får vi åka in , men alvedonen gjorde att jag kunde ta mej upp och kissa nu .. skit jobbigt att hålla sig ! Ida har sovit snällt under hela natten iaf.
Har haft sammandragningar hela tiden och det kommer fortfarande men dom är inte så starka så jag känner att man ska åka in?!! , det har blivit bättre sen jag tog alvedonen.
Nu vet jag att jag ska lyssna på kroppen , jag kände det redan igår när jag städade att jag hade skit ont av foglossningen men tänkte det går över inatt när jag vilar som det brukar , men denna gången sa kroppen till ordentligt , det kan bli så illa att man blir sängliggandes av foglossning om man inte lyssnar på kroppens signaler vilket jag inte gjorde igår när jag först var ute med annie i stalllet och härjade för fullt , sen när vi kom hem så storstädadade jag huset från topp till tå , ville ha det gjort en gång till innan bebis kommer liksom städa ut julen nu , så man slipper tänka på det sen ..
men jag skulle skitit i det !!!! , det var det som gjorde att jag inte kunde resa mej inatt när jag skulle kissa nu när jag vilat mer kan jag åtminstone gå men kan inte bära ida , vågar inte heller ..
så nu när hon vakna över att jag bonka mig in på toa så fick hon ligga kvar isängen och där bytade vi blöja och klädde på oss !
Hon vaknade alldeles för tidigt men det är mitt fel , får sova tidigare middag senare helt enkelt.

jag tror inte jag följer med david till doktorn idag , han skulle ju till kirugen men jag tror inte jag kan gå.
jag får nog vaa hemma , ida kan vara en stund hos sin mormor och morfar .. så jag kan vila !
TÄNKER TA DET JÄVLIGT LUNGT NU fram tills FL.. för fy vad jag blev rädd i natt.
+ att sammandragningarna kom samtidigt  :/ men dock inte så starka att det är dags..
stackars daviid , blir alldeles nervig av detta !! usch med hans magsår och allt :( blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0