:)



magsjukan är över här hemma , så skönt!
Ida har fått tillbaka aptiten igen :)

Idag har vi städat här hemma och varit och handlat lite i örkelljunga ..
David gjorde hemmagjorde pizza innan och så tittade vi på tv ,
Jag och Ida somnade isoffan så passade davve på att ta Matilda ut i vagnen i garaget och pillimojade lite !
, Nu ikväll har mamma och pappa varit här och hälsat på Ida blir verkligen skit glad när dom kommer studsar av glädje och springer runt och skriker mooomooo ;) , Ida fick en kaffebryggare och en docksittvagn och lilla Matilda fick sitt efterlägntade babygym :) , tog bilder men dom är på davve kamera lägger in dom senare :)

Imorrn åker barnen och jag till mamma och pappa och är där hela dagen medans
davve ska fiska !
jag ska umgås med hästarna hela dagen ;)

Guuud , jag blir tokig på dej ..
men kan inte leva utan dej. detta är en av alla våra perioder och det kommer komma flera
såna här nergångar , men fyfan man vill ju bara hrmm.....
älskar dig !

Just det , mohahahahhaha KILONA dom rasar kan jag säga .. ;) fett nice.
och fortsätta rasa ska dom göra. :D::D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0