Magsjukan :(



Har nått oss med här hemma nu , Ida först sen jag och Ida har fortfarande det diarre ::(
Jag svimmade här på golvet inatt , usch det var riktigt hemskt jag har jättelätt för det när jag får feber .. Men det började med att jag kände mej yr efter jag varit på toa och sen kommer jag inte ihåg mer än att jag vaknade på golvet i vardagsrummet , vet ju inte hur länge jag varit där ? Men ida och david sov där uppe och matilda la och sov som tur var ! Tänk om jag hållt något av barnen ? usch den tanken skrämmer mej ..
Ida är i alla fall på bättringsvägen , och ja har varit LAM hela dagen bara legat i soffan .. Matilda har mest sovit och ätit , och Mamma kom och hjälpte mej tills david kom hem från jobbet vid sex , en sån snäll mamma jag har :) <3 hon bytade blöjor och matade ida och såvidare , köpte med cola till mej och godis till Ida ;) .. så kunde jag ligga i soffan och vila med matilda.
Nu sover Ida och matilda ligger i sin pappasfamn vid datorn , jag mår bättre , har bara lite magknip och börjar nog bli hungrig men man vågar ju inte äta ... får se? !!
Har precis betalat hyran .. , ska gå ner och titta tv och bara vila resten av kvällen..
Vad hade jag gjort utan mina föräldrar ? , dom är guldvärda iaf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle egentligen varrit och vägt Matilda idag men det gick ju
inte så bra , dom hade inte heller några andra tider så david hade haft en chans och köra med henne ..
så vi ska dit på måndag istället !

nää nu ska jag amma matilda hon vakna ;)

tack söta ewalinn för hjälpen med bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0