one week.




En vecka kvars tills BF idag :) , tiden går faktiskt fortare än vad jag tyckte med Ida , men man hinner inte tänka så mkt på bebisen där inne som man gjorde när man bara gick hemma själv om dagarna och väntade på att Ida skulle komma gick ju över sju dagar med ida
Hoppas dock att jag får slippa det , Bebis kan komma NU tycker vi allihopa.
Är så nyfiken på könet , undra undra undra ?!! :) nyfiken .. Med ida så kände jag dirket att det var en liten flicka men under denna graviditeten så kan jag faktiskt inte bestämma mej , har inte fått den känslan som jag hade med ida , men vad det än blir sååååå blir det UNDERBART ;) <3<3<3<3

Ieftermiddag kör jag och ida till mamma , jag ska ut och dona så gott jag orkar istallet
och Ida får leka med mormor :)

nu blire frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0