sådär..



Efter Ida hade kräkt ner hela sitt leksakskök och fått i sig rostatbröd , så sover hon äntligen!
Hoppas hon får sova hela natten ville inte ge henne välling nu innan sängen för det kräker hon bara upp , så jag hoppas hon klarar sig på rostemackan! <3 Hoppas hon är bättre tills imorrn.

Matilda ligger i min famn och sover hon vaknar nog snart och vill äta , sen brukar hon vara vaken någon timme! :) <3
ska lägga mig i soffan och vila tills älskling kommer hem från jobbet.
Imorrn ska jag till stallet igen som vanligt , mamma tog hand om det idag icoh med Ida hon ville inte ha dit oss , haha undra varförr ?:D

Hovslagaren kommer på måndag , skönt .
ska snart börja sätta igång Tai , men det är inte lätt nu med denna markunderlaget :/ får väl se.
, inte bråttom än jag får inte rida än ju .. några veckor få gå till innan jag rider!
Hästarna ska avmaskas också nu islutet av veckan! ..

Oj så späännnande fick sms innan av en god vän att nu var hon inne på FL , så jag väntar spänt på webbisar och samtal ifrån henne <3<3 Hoppas allt går bra för dom !!

guuuuud vad jag älskar mina barn , Ida är inne i en period nu när hon ska göra allt som hon vet att hon egentligen inte får göra , men hon vill iaf testa och säger man till henne såå skrattar hon ..
vi gör allt för att hon ska förstå att det inte är okej , och hon förstår ju ! :)
Men ibland har man svårt att hålla sig för garv när hon testar , hehe men man får allt hålla sig.
Hon är väldigt envis och bestämd den damen ! som sin mamma haha :)
hon utvecklas som bara den , den går i väldans fart .. <3<3

Matilda sover mest , ler i sömnen och ser nöjd ut <3
Men när hon är vaken är det så underbart att söka ögonkontakt med henne och prata :)
hon är lik sin syster med sovandet dom första veckorna , och sover med munnen öppen :) haha..

föresten , hihi bytat bil med mamma .. jag ville hellre ha deras MitchiBitchi och dom behövde en vbil med drag på så vi bytade , gillade inte alls passaten :( så nu är jag nöjd igen :) , trivs jättebra med den bilen !!!!


Mammas hjärta !!!! <3<3<3<3

Ida pratar med Matilda :) <3

Ida vill så gärna trösta Matilda när hon blir lesden , Pussa och Krama VILKEN SYSKONKÄRLEK <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0