svullen :/



Snälla kom nu BEBIS , det ska bli så späännande och se könet , men är skit nervös hur allt ska gå till m.m. ?!!  är i 38+1 idag FAN alltså h*n kan komma när som ju , jag är inte mej själv nu det kan jag lova ÖVERKÄNSLIG , ARG FÖR INGETTING och GRÅTER VARJE gång jag tittar mej i speglen och ser hur svullen jag är i huivudet , händer och fötter  :( verkligen skit svullen .. det är inte roligt alls !!
skönt att det försvinner när bebbe är ute , mina skor passar ju knappt..
Har det jobbigt att vända mig på nätterna det gör skit ont :( snälla snälla snälla låt det vara över.
Jag vill bli vanliga snälla , glada filippa igen! Kunna göra allt som jag gjorde innan jag var gravid , RIDA SRPINGA ha på mej vad som helst känna mig snygg !
menmen .. , har ju gått upp 11 kilo ! det mesta har kommit nu på slutet av graviditetn för all vätska och så , det är jälvigt skönt !
Och ner ska kilo igen så fort bebis är ute :D :D :D

Oj oj ,Ida vaknade på fel sida sen hon vilade middag :/ , haha ! hon springer här och surar över allt inget är fel , just nu puttar hon på mej hon tycker jag ska akta mig så hon kan sitta i datastolen själv :) , haha goaunge .. men det kan hon glömma ..
det blir sängen tidigt idag JA !
Vi har bara varit hemma idag , nere i soffan och busat och myst hela dagen , ida har ätit massa prinskorvar och mos hon ÄLSKAR det ! , vi åt potatismos och fisk :)
Hon är fortfarande lite förkyld stackaren ..

Imorrn är det BM som gäller , går dit en gång i veckan nu!
efter BM så ska jag och annie vara istallet , och sen umgås ;) <3<3
Ida får vara hos mamma medans jag åker till BM och david jobbar ju tidigt denna veckan men han jobbar måndag tisdag onsdag , sen är han ledig torsdag fredag igen :D hoppas bebis kommit sen så vi får ha han hemma ännu längre , han mår bra av att vara hemma och ta de lungt slippa jobba man märker på honom att han mår bättre nu med magsåret , han ska in till sjukan på tisdag och röngtas får vi se vad dom säger!
men är skönt med honom hemma , allt är så mkt lättare nu när man är HÖGGRAVID och har liten ida , + 3st hästar som sköts hand om varje dag. ska bli rikgit skönt att kunna rida igen snart :D

Sådär vänder man huvudet bort i en halvminut då har ida hunnit in på toa och tagit en toarulle :) , ni kan ju gissa hur här ser ut nu ?!! :D haha världens bästa busunge är hon <3<3
man kan ju inte annat än att skratta när man ser det .
Min lilla tjej ska redan få bli storasyster <3<3<3<3

Näää nu ska jag försöka hänga upp tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0