tisdag




fy alltså det har inte varit en rolig dag :/ , ont ont ont..
kan knappt gå men det är bara att vila och stå ut , foglossningen har verkligen sagt ifrån nu.
Får inte alls anstränga mig mkt nu om jag inte vill bli sängliggandes tills FL och nej tack !! , det går inte!
söta lilla mamma fixade iaf stallet idag så det slapp jag , och vi har varit hemma hos mamma hela dagen och slappat då har Ida varit med mormor så jag har vilat för det mesta !
Just det , följde med david till doktorn iaf tyckte synd om honom .. , Men det blev godare nyheter än vad vi trodde , han har blödnande stress magkattarr ! , han får äta piller för det nu i ett år framöver och se sen .. dt är vanligt ! , skönt att det inte är värre och att man äntligen vet vad det är för något ! , man såg i davids ögon när han fick veta vad det var att en tung sten släpptes alltså att det inte var värre. <3<3

Nu ikväll har vi ätit davids goda stroganoff och myst framför tven , ida har lekt med alla
sina leksaker och busat med oss <3 , nu ska snart ida sova ..
jag och david ska mysa framför tven i sovrummet har skit ont ..
david har sagt att han tar all dammsugning och sånt framöver , SÅ JÄKLA SKÖNT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag älskar honom !

Imorrn blir det slappe , och sen handla när david kommer hem vid tolv så vi har mat.
Vill inte ens handla själv längre.
sen mer slappe.

Vila vila vila står på min lista nu!
kanske hälsa på en vän imorrn ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0