det är..



Så varmt och skönt ute nu SOMMAR känslor till MAX , + att vi gör så mkt om dagarna både med vänner och vi i familjen så jag skriver inte här så ofta just nu , vi är hellre ute än sitter framför datan nu!!!

Idag har vi varit vid havet , IDA och MATILDA älskade det..
Ida på sitt vis sprang runder och fjolla sig lekte med snäckor sand m.m :)
och Matilda blev helt till sig av glädje när hon fick snurra runder med fötterna i vattnet:) , hon skrattade och sken som en sol i sin lilla badräkt , Ida e så fin i sin också!
Jag sola och davve sprang runder och roa barnen :) , <3 MYS!
sen körde vi hem och ducha , slappa en stund på soffan..
sen vidare hem till mamma och pappa där bjöds det på grillat på altanen , och sen glass till efterätt YUMMUUUU! :)
Medans pappa och davve lagade den sista 2 på min bil , red jag ut med Ellenor iskogen LÅNGT långt in iskogen där var svalt och vi galopperade SATAN :) Taien var på hugget hela rundan.. han sparka till och med bakut en gång mot tiffany hahahahahahaha jag hängde som en vante :)
Nu är vi hemma alla sover utom jag...

hejsvej BRÄND :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0