fndljfögHGRHN




Jag och Ida åkte till Netto imorse och hanldade , hon flörtar verkligen med alla i hela butiken :)
vinkar och säger hej hej till alla :) haha charmtroll!
När vi hade hanldat fick jag snabbt packa in alla mat och sen lämna barnen hemma med Davve ,
jag och Ellenor skulle rida idag :) , Vi red på en gammaltrav bana 1 vara skritt 1trav och 1galopp det kändes JÄVLAR i benen och Taien han blev rädd för något djur i en buske såå jag far som en vante där ett tag på honom trodde jag skulle flya av men jag lyckades men så nog rätt rolig ut :)
men annars gick det bra han var pigg och tyckte det var kul . Dom sköttesig.
där ska vi lätt rida fler gånger. ska rida nu måndag igen.
Rycktade lilla Lama också innan jag åkte hem igen till familjen.
När jag kom hem blev det lite städning och lek med barnen , duchade och hann göra
färdigt salladen typ sen kom Familjen Hofer på besök :) , Vi grillade gott kött och pommes med kall beasås MUMS , denis och caroline hade tagit med sig fetaost vilket IDA ÄLSKAR hon åt upp alla :),haha!
vi hade sån tur med vädret att vi kunde sitta ute och äta , SKIT LYCKAT.
sen lekte vi med barnen på grästmattan och pratade en massa , drack cider:)
Matilda tycker om caroline , hon sitter avslappnat ihennes knä och bara titttar !!
Matilda har varit en going hela dagen , hon är så goo och mysig !
Vi åt chockladpudding isoffan till efterätt och mös med ännu mera prat :) barnen var dock ganska trötta och ville sova så vid 9tiden åkte dom hem , då fick jag ett ryck med storstädning .. barnen sover ju passade på då! nu ska det bara dammsugas imorrn! och fixas lite med tvätten.

Imorrn blir det nog åka och hanlda leggings tror jag :) , städa det sista och mysa med barnen.
vid 5tiden ska barnen åka hem till sin mormor och morfar sova där :)
vi ska nämligen till stationen först åt äta gott bara jag och davve <3 , sen vidare hem till tobbe på förfest och sen ut på örkelljungadagarna:) ska bli kul längsen vi var ute tillsammans jag och davve.
På lördag ska vi gå med barnen + mamma och pappa på örkelljunga dagarna ida ska få åka karullsel och så , :) :) MYPYS.


hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0