fREDA



det har gåttjättebra på dagis idag okcså, jag gick hem redan när det var morgonsamling och kom
dit igen när dom var ute ;) , Hon hade varit jätteduktig men lite trött och gnällig när jag kom dit igen , då åt vi LASANGE skitgod ! :) , sen bytade viblöja och hon fick sitta på pottan sen var det dags att vila , jag gick bara in ooch la henne sen sa hon direkt - Hejjååå haha .. så jag fick gå hem igen en stund :) ,
dom ringde vid halvtvå och sa att nu har hon vaknat , och då körde jag och david ner och hämta henne , David fick se hur det ser ut och veta lite hur han ska hämta och lämna och var hon har sin plats :)
Hon hade ritat sin första teckning okcså såååå STOLT över henne <3<3<3

Matilda har varit med morfar , det har också gått jättebra :)
Hon är glad för sin morfar :) skrattar så fort hon hör hans röst!!!

Just nu är jag Matilda och Ida hemma hos mamma och pappa , pappa
och david har kört till fiskebutiken i hbg och shoppar lite , Mamma är hon tandläkaren
ska ut istallet när hon kommer hem , får hon ta vildningarna :)
sen ikväll blir det mys , ska handla lite och Ida ska få nya gummistövlar till dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0