Måndag




Jag sitter här , tyst i huset är det också både Matilda och Ida somnade direkt dom
lagt sig när vi kom hem från Andrea m. familj har varit där ieftermiddags , ätit mat och snackat skit:)
Bella och Ida har lekit , så hon var trött som bara den och inte nog med det så var hon ju på sista inskolningsdagen på dagis idag , gick bra hon blev bara lite mammig när jag skulle gå ifrån henne när hon skulle vila annars går det fint fint :) , tror inte det blir några problem på onsdag när riktgia dagis börjar när hon ska gå själv:) , dom ringer ju för minsta lilla eller sååå och det är gångavstånd för oss till dagis , tar väl 2min att gå dit :) skitnice.
Matilda har nu i 3nätter haft matökningstillväxt och ätit som bara den på natten är ju van vid att hon sover hela nätterna så det har varit ganska joobbigt jag har varit skit trött , men igår somnade hon vid 20:00 tiden och sov ända tills 06:00 innan hon ville äta :) , hoppas att det fortsätter så igen. Hon har haft det lite jobbigt idag med magen :( köpte miniform igen och det blev bätttre på direkten ..
David jobbar kväll :/ tråkigt.
Tänker på Lizton när jag blir ensam och hinner tänka på honom :/ jobbigt saknar honom sååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0