måndag



Supergott att det är så här fint väder nu , Igår passade jag på att rida ut en långsväng med Thai skogen . skönt att få komma ut själv och bara njuta av att rida :)
Idag ska vi longera , och vara ute Ida ska få gunga och kela med djuren hon älskar att vara ute hos mamma och pappa och där är staket runt hela gården så man behöver inte vara orolig att hon går ut.

Shit , nästa vecka börjar inskolningen för Ida på dagis ! , sen är det dagis som gäller för henne varje ons , tors och fredag 5timmar om dagen .. inskolningen tar en vecka :)
Hon kommer få det så roligt , och utvecklas mer och mer snabbare och snabbare !!!!!
den 25e blir hon 1,5 år hon växer som bara den och pratar en massa !
Matilda blir 2månader nu på onsdag , hon ler mot en och jollrar så fort hon får syn på en såå härligt!

Nää Andrea kommer kanske snart en runda eller så ska vi till henne en runda , och sen vidare till stallet i eftermiddag . david jobbar sent denna veckan! :/

MIN DAMMSUAGRE HAR GÅTT SÖNDER , AHHHHH BLIR ARG.
min bästa vän ju , han höll rent åt mej.
nu måste jag köpa en ny , hoppas jag hittar en minst lika bra som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0