R.I.P. Lizton <3



Du är evigt saknad , men går nu och äter på dom grönare ängarna <3
Jag älskar dig , du bar mig på ryggen så många herrans roliga år , tack för dessa oförglömliga åren lizton kommer alltid att minnas dig!
Det gjorde ont att se din box vara tom idag , Tai och Lama gnäggar efter dig än ...

Ida började dagis idag :) , inskolningen började idag gick ju jättebra
det kommer inte bli några problem med att läman henne , ska vara med henne nu där
tills nästa tisdag sen får hon gå där själv :) , hon tyckte det var skit kul och tyckte nog mest
jag var jobbig som sprang efter henne hela tiden :) , imorrn ska hon få vara med ute och leka
hann ju inte det idag ..
hon kommer få det så bra , Massa kompisar att leka med. och det verkar vara ett bra dagis.
mitt lilla charmtroll <3<3
Matilda var här hemma med morfar under tiden och det hade gått super , hon hade sovit nästan hela tiden förutom en timme då hon legat och gurglat med morfar på hennes täcke , snackar som bara den nu :)
Imorrn ska morfar också passa henne , davve måste jobba och morfar har eget och kan själv bestämma sina arbetstider ;) , dom ska också åka till BVC hoppas det går bra för honom , men det
ska nog inte vara några problem .. Matilda ska ju bara vägas och mätas!
Ska rida imorrn ut iskogen på TAI , och borsta Lama .. mockade ut idag .. gjorde om lite i stallet.
ska bli gott att rida om det inte snöar alldeles för mkt som dom säger det ska göra?
Annars idag har jag och Matilda varit hos mamma och istallet så fick Ida vara hemma med sin pappa och pyssla ..
sååå såååå tomt istallet utan lizton , ingen som står och sparkar på boxdörren för han vill ha mat :(

Just nu sover allihopa utom jag , kan inte sova riktigt.
tänker för mkt på allt , LIZTON ..
dopet också , måste verkligen baka och fixa här hemma nu inför det.
hanlda nya klänningar till barnen och sånt .. :)

gonatt.

david du är min stjärna , min andra halva mitt allt <3<3

Du känner mej utan och innan du förstår mej! JAG ÄLSKAR DIG.


Tack alla mina vänner för ert stöd nu , det värmer. <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0