sååå tyst



Här e när barnen sover , förutom tven då ..
Börjar bli hungrig , kanske får göra nått när Ida vaknar så vi kan äta.

Alltså , det känns jättebra inför Matildas dop det är ju snart.
BAKA BAKA BAKA får jag och david göra nu snart min kära moster ska baka också :)
hihi , det kommer bli jättebra och tårtorna fixar min farmor hon har ju eget bageri.
Klänning är redan fixad , ska ha samma klänning som Ida hade när hon döptes !
Ska köpa någon klänning hon kan ha efteråt och en till Ida :) ska bli roligt.
Vet dock inte hur fan alla ska få plats här nu , det blir jävligt många mennmen vi får göra det bästa av det :)

Tai är halt , :( typiskt. men får se imorrn om det har gått över igen så
vi kan fortsätta komma igång han och jag :)
Annie ska göra mig sällskap imorrn i stallet :)


 IloveYou Haaaney <3
haha snygg bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0