Tildis :)

Matilda :)

Blir 2månader idag , hon utvecklas som bara den.
Jollrar och snackar så fort hon får ögonkontakt med en eller ser en och sparkar och viftar
allt vad hon kan med sina händer och fötter <3
På denna bilden snackar hon allt vad hon kan med sin pappa som tar kortet :)

Idag har inte varit någon rolig dag alls :/
skit skit skit ..
men det ena har iaf löst sig nu , Har hittat en tandläkare som vill hjälpa Lizton
har ju skrivit innan att jag trott han hade mask för han gick inte upp i vikt m.m.
han fick maskmedel likaså dom andra två , men det blev inte bättre på honom han fortsatte rasa ivikt jag åkte bort till lantmännen och dom trodde det var för åldern och vintern som han hade svårt
att hålla vikten och fick råd om vad jag skulle ge honom, köpte det...
igår när jag tog av täcket för att ryckta honom har det bara blivit sämre , det går så snabbt :/
han mår inte bra ..
Jag ringde då runt och hörde på olika ställen och berättade liksom hur han bettedde sig , då det var några saker som han inte gjort inann och börjat med nu och nu är det konstaterat att han
har problem med tänderna , han får inte i sig maten inte konstigt han inte går upp ivikt.
Nu efter en hel kväll igår och en heldag idag fick jag äntligen tag på en leg. tandläkare från Ängelholm tacka josse för det! - så tack!
Ringde henne och hon kunde hjälpa mig på måndag iaf , bättre det , alla andra jag ringt kan inte , är opererade , svarar inte eller är fullbokade eller gör inte stora hästar!
+ att det är inte billigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men jag gör vad det krääävs för LIZTON ! han ska må bra igen och kunna till sommaren gå och mumsa i sig gräs ..
han har många år på nacken den gamla kragen , och några till har han att ge :) <3<3

FAN vad skönt det var att få det ur sig.
På måndag kommer hon och hjälper honom med tänderna , tills dess får han grötmat MASSA!

Båda barnen sover , dom har varit och lekt hos mormor och morfar hela kvällen.
skulle egentligen träffat mina underbara vänner idag , men har inte haft LUST eller tid tankarna är bara någonannanstans är inte det minsa sällskaplig.
dessutom har vi ett stort problem här hemma nu som vi måste ta i tu med .. :(
Älskar dig david vi fixar detta jag lovar , fast det är sjukt jävla hårt!

Imorrn är det BM som gäller för efterkontroll , och sen stallet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0