tisdag





Denne dagen har varit lite sisådär , Matilda har haft det jobbigt med magen idag .. :/
gråtit och gråtit och bara mamma som gäller , stackaren nu ligger hon iaf ock sover hon brukar inte ha så mkt magknip men idag hade hon oturen att få det , det blev bättre framåt kvällen ..
Andrea och Bella var här iförmiddags , käkade lite frukost och var ute på altanen ooch putsdade fönstrena det var ju sååå varmt ute , tog ut vagnen så kunde Matilda ligga där i den en stund inbäddad :)
När dom åkte framåt middagstid så vilade Ida middag och david lagade lunch , gottgott :)
sen stack han till jobb då duchade jag snabbt och sånt .. sen kom mamma , och sen en liten stund efter farmor och mats med dopklänningen och lite små saker , fick en asfin blomma att ha ute :) , och matilda fick ett sparkonto och pengar insatta , precis som Ida fick när hon döptes :)
Vi drack kaffe och pratade en liten stund och visade dom runt , farmor tyckte här var fint :) , skönt det .
Vid sex tiden åkte dom hem , Matilda somna då ivagnen igen och Ida åt så jag passade på att damma allting här hemma verkligen allt ! såå nu är här fint tills lördag får bara dammsuga en gång till gött.
Nu sover barnen sen åtta typ , jag ska titta lite här sen sängen tills älskling kommer hem <3
tradigt när han jobbar kväll :/
Hann iheller inte rida i det fina vädret idag :/ imorrn gör jag det medans Ida är på dagis..
Matilda kan vara hemma med mamma sålänge.
sen får vi se vad vi hittar på imorrn eftermiddag ? .

Har varit inne och ficat med mammapennningen så nu har vi planerat att
jag ska vara hemma till Mars nästa år med Matilda , sen börjar jag jobba igen.
Skönt att jag kan vara hemma så pass länge till innan hon också börjar dagis..
vem vet?! hehe det kanske kommer en bulle i ungen snart igen ;) ??!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0