Torsdag!



Imorse kom pappa redan vid halv åtta så jag kunde ducha innan jag och Ida kunde traslka ner till dagiset :)
Pappa och Matilda har varit på BVC idag , hon vägde 5555gr nu :) stora tjejen.
Hon har varit jättesnäll idag vilket är skönt ju , Ida har också varit jätteduktig idag på dagis vi har ätit ärtsoppa vilket hon älskade och pannkaka till efterrätt :) , varit ute och gungat och lekt med alla dom andra barnen har hon gjort :)
Vid halv ett så var det dags för barnen att vila och jag behövde gå på toa , när jag kom tillbaka till rummet där dom vilar sa fröken åt mej , gå du hem en stund och så ringer vi när hon vaknat för hon hade bara lagt sig ner och somnat bara sååådäääär :) skit bra ju .. redan andra dagen så jag gick hem och plockade undan lite och sen ringde dom och då körde jag ner och hämta henne , hon hade nog egentligen velat varakvar :=) , hon är så duktig det kommer inte bli några problem när hon ska vara på dagis själv sen  :) hon tycker det är skit kul.
Nu har vi kommit hit till mamma och pappa för en stund sen , druckit kaffe och ammat Matilda som nu sover i sin babysitter saknar henne på dagarna när vi är på dagis , hon är juu bara 2månader.
men men det går finfint ju !

Nu ska jag bara vänta tills mamma kommer hem från jobbet sen
ska jag ut istallet och dooona , ska även rida ut med TAI och sen borsta LAMA :)
saknar Lizton , tomt tomt tomt tomt .. men sån är livetsgång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0